torsdag 9 februari 2017

Januari i bilder

Låg aktivitet på bloggen, för det är låg aktivitet i allmänhet. Tog bara 46 bilder i januari, vilket är typ hälften av vad jag brukar fota. Aja, här kan ni se vad fan jag gjorde när jag var utslagen i influensa i en hel jävla månad. Good times.


Började året jävligt nice hemma hos min bror med en katt och en bra bok.


Det var fint med snö!


Den här bilden är bara med därför att jag tog den innan jag gick bort i influensa. Och för att konceptet veganska köttbullemackor är nice. 


Sen kom Chriss och gav mig min fantastiskt fina julklapp :D


Sen hände det bästa som nånsin hänt mig när jag och Chriss inte kunde hitta någon vegansk pizzeria med hemkörning och min kollega istället kom hem med pizza till oss.


Himlen var väldigt fin när jag var på väg till en jobbintervju.


Köpte en ny väska! Den kan vara både ryggsäck och axelväska, best ever.


Jag var frisk i fem minuter och jobbade. Det var party i informationen.


Trots att jag var sjuk gick jag upp klockan fem och släpade mig ut till Arlanda. Mådde jättebra. Eller inte.


Väl i Umeå spenderade jag den mesta tiden på soffan medan Martin lagade mat till mig. Och sov första natten på soffan så att jag skulle få sova ordentligt i sängen. Martin är väldigt snäll ibland. Eller oftast.

Blir februari bättre? Stay tuned ...

True story.

Inga kommentarer: