onsdag 7 september 2016

Langt igjen å gå

Sådär, har haft min intervju på museet nu. Och "sådär" är funnily enough ordet jag skulle använda för att beskriva intervjun. Kändes som jag svarade "eeeehhhh" på ungefär alla frågor vilket ju utan tvekan var extremt begåvat av mig. Det är så himla konstigt när samma person som SMSat på morgonen för att kolla om man vill komma in och jobba ba "berätta lite om dig själv".

Men, men, nu är det gjort iaf. Pendlar mellan att känna mig lättad och ha panik typ. Det var visst tvåhundra sökanden så det var ju kul att få komma på intervju ändå, men å andra sidan har jag ju jobbat med det här ett tag nu, så hade ju varit konstigt att inte bli kallad.

De skulle bestämma sig i slutet av nästa vecka eller början av veckan efter det. Vet inte riktigt vad jag ska distrahera mig med fram tills dess. Troligtvis genom att kolhydratladda inför Stockholm halvmaraton på lördag. Det är veckans argument för att äta massa skitmat och det fungerar utmärkt.

True story.

Inga kommentarer: