onsdag 5 november 2014

For the writer, for the reader, for the dreamer

Idag kom ett oändligt fint paket neddimpande i postlådan ... nej, jag skojade bara, det kom till Posten för det var för stort att delas ut, men att säga att saker och ting trillar ner i bredvlådan är ju aningen mer poetiskt. Och får man såna här fina paket (som ju borde levererats med uggla) blir man ju lite poetisk:


Det blev inte fulare när man öppnade:


Det är knappt så man vill öppna det när det är sådär snyggt! Fast då tänker man på vilka fina grejer som väntar inuti...


Ett jättesnyggt pennskrin och en anteckningsbok! Eller egentligen två av varje, men jag gav Chriss det andra pennskrinet och boken. Så snygga grejer måste man dela på. Dessutom fick jag ett jättefint kort med en hälsning från Acela som har webbshopen, och så de där potionslapparna som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av, kanske tejpa fast på alla burkar i köket... :D


Tills jag kan producera någonting episkt nog att skriva i boken ligger båda två nu i min lilla äventyrshylla, där jag brukar lägga grejer som man kan låtsas är souvenirer från episka äventyr jag varit ute på. Där passar de perfekt!

Allt beställt från Vilerïas webbshop, som ni bör ta en titt på om ni inte gjort det redan!

True story.

2 kommentarer:

hannaaaa sa...

MEN JAG DÖR VAD FINT! Jag är en manisk hoarder när det gäller anteckningsböcker och pennor så det är min fatal flaw... Åh måste hålla så hårt i plånboken. Får kanske belöna mig om jag klara Nano!

Ell sa...

Mmmmm, aren't we all??? Anteckningsböcker är det bästa. Och det fanns jättemånga snygga fjäderpennor där, om man har bläck att skriva med... :P