måndag 24 september 2012

Varför jag inte har ett eget matlagningsprogram är ett mysterium

Plötsligt - trots att jag inte ätit det på flera år, eller kanske just därför - får jag enorma kräm-cravings. Måste ha kräm. Går till Tempo för att köpa det och käka till middag, men de har ingen! Smög omkring där som ett freak och tittade i alla hyllor, men såg inte minsta spår. Var finns ens kräm? Bland juicen? Jag är lost.

VAAAR!?
Går besviket hem och tänker att jag kan göra couscous-wraps istället som jag från början planerade. Upptäcker dock att couscousen är slut. Kan ju inte gå tillbaka till Tempo igen för de kommer ju tro att jag är psyksjuk, så jag börjar leta efter något annat.

En oändlig källa till visdom.
Hittar tre potatisbullar som jag nu steker. Brukar äta minst sex till middag annars, men fick ta vad som fanns eftersom ingenting annat lockade.

Frågor på det?
Ibland är jag jävligt dålig på att vara vuxen. Men imorgon ska det fan inköpas couscous och kräm, och så blir det bra igen (tror ni det skulle vara gott att blanda-- nej, förresten, glöm att jag sa något...)!


True story.

Inga kommentarer: