måndag 3 september 2012

Vad vi gjorde på Tjärnö

Japp, "gjorde" för jag är äntligen hemma. Kom hem i fredags och spenderade i stort sett hela helgen med att spela Kingdom Hearts. Det var FANTASTISKT. Behövde inte prata med någon och kunde ägna mig åt att rädda världen istället. Som det ska vara! Igår kom min syster dock över och åt middag, och idag ringde hon och väckte mig och frågade om vi skulle hitta på något. Det slutade med att vi åkte och shoppade, vilket var väldigt nice faktiskt. Är det någonting jag behöver efter fem veckor tillsammans med min klass, så är det att göra saker som är nice.

Anyway, Tjärnö:

Vi tittade på den sjukt äckliga konsten i matsalen.
Vi parade oss INTE, till skillnad från sniglarna.
Vi spelade in podcast och hittade ett coolt rum där man kunde ha videokonferens.
Vi hade inte videokonferens.
Vi gav oss ut sent på kvällen för att dra ett nattvad.
Vi överkom våra fobier.
Vi pratade i telefon med våra blivande pojkvänner... (Joachim alltså, inte jag)
Vi myste utan att förstöra frisyren.
Vi drog landvad och var sexiga i vadarstövlar.
Vi fick sjuka pommes-cravings och åkte till Strömstad för att tillfredsställa dem.
Vi åkte ut med Nereus till en cool ö och fikade.
Vi åkte hem och blev avvinkade vid båten på morgonen.
Vi lämnade Tjärnö bakom oss, förhoppningsvis för att aldrig mer återvända.

True story.

Inga kommentarer: