fredag 4 februari 2011

8 minuter 80-tal

Bildkälla: http://www.gratishuset.se/
Är det bara jag som blir typ... genuint lycklig när jag ser den där reklamen? Jag säger inte att jag blir sugen på att se den eller nåt (även om handlingen verkar vara lagomt retarded), men man blir ju så GLAD av den! Det känns bara som att världen är en bra plats när någon tar sig tid till att göra en Åsa-Nisse-film som heter "Wälkom to Knohult" med en glad Kjell Bergqvist i huvudrollen.

Annars har jag en bra fredag. Ingen fredag utan Journey, som jag brukar säga, så nu kör jag Any way you want it. Då vet man att det är helg! Visserligen var det rätt nice när jag satt och åt i köket förut (god, enkel mat som jag lagade, och sen en fattig riddare min bror gjorde) och Acksäll blev arg på det dåliga ljudet i radion och drog igång DVDn och surroundsystemet för att vi skulle kunna uppskatta van Halen och AC/DC ordentligt (Rockklassiker, bästa radiostationen!!). Värt.

Acksäll flyttar ju i helgen, så även om jag kanske borde pluggat en del har jag hjälpt honom att packa ihop sitt rum istället. Eller ja, hjälpt var väl att ta i, men jag är säker på att han uppskattat mitt sällskap iaf! Kommer nog bli ganska tråkigt utan honom i alla fall. Jag får ta och flytta fort så att det inte märks lika tydligt helt enkelt!

True story.

Inga kommentarer: