onsdag 16 juni 2010

Tio bra saker just nu

  1. School's out for summer
    Som Alice Cooper skulle sagt. Det är niiice i alla fall!

  2. Sova ordentligt
    Jag har insett att om man går och lägger sig i tid så är man pigg på jobbet och det är knappt jobbigt. Awesome.

  3. Jobb
    För jobb ger cash, och...

  4. King
  5. Cash is king
    Jag är så jävla on top of things ekonomiskt så det är sjukt. Jag har lagt undan tokmycket pengar, köpt en årsprenumeration på Empire Magazine, och ÄNDÅ har jag så mycket pengar kvar att jag inte vet vad jag ska göra med det. Det leder till punkt nummer...

  6. Nintendo DS
    Ja, jag är såklart fett efter, men mitt ekonomiska överskott har lett till att jag nu känner att jag har råd med ett DS. Pokémon Soulsilver, here I come!

  7. Harvest Moon
    När jag inte jobbar eller tränar har jag spenderat fett mycket tid med att spela Harvest Moon på Wiit. Det är sjukt nice. :D

  8. Iofs skulle ju en trekant lösa även det problemet...
  9. Mitt största problem just nu är att bestämma mig för om jag helst skulle ligga med Mark Strong eller RDJ
    Det är bra för det säger en hel del om hur otroligt problemfritt mitt liv är just nu.

  10. Bra musik
    Jag lyssnar massa på radio nu (Bandit, förstås!), och det är nice för man blir påmind om massa bra musik man glömt. Eller hittar nya låtar. Och så lyssnar jag på soundtracket till Rent nu, och det hade jag glömt hur bra det var!

  11. Kort hår
    HELL YEAH SÅ JÄVLA SKÖNT. Fan, klippa av mig håret är nog ett av de bästa besluten på länge. :D (Hahahah, bet you didn't see THAT one coming?)

  12. Livet
    Kanske säger emot hela listan, men livet ÄR fan nice nu.
True story.

2 kommentarer:

Erik Rapp sa...

Du langar självklart din NDS Friend Code så fort du har införskaffat det!!!

Ell sa...

Say whaat!? Vad är det??? Men självklart gör jag det!! :P