onsdag 2 juni 2010

Sommar

Eftersom det snart är sommarlov så får ni här tio bilder som är fett med sommar:

Robin på skolavslutningen i nian - han förlorade ett vad och fick åka moppe två varv i bara kalsonger. :D

Också i nian. Vi brände alla gamla skolböcker, och Simon tyckte det bästa man kunde göra var att hoppa över elden. ^^

Jag och Piratskis var ute på landet, och åt vår första måltid på gräsmattan i de fantastiska smileymuggarna (som slängdes dagen efter). Så sjukt nice bild bara!

Jag och Maja på båten ut till Gotland.Jag med den snygga piratskiflagga, och Maja... ser glad ut. :D

Jag och Chriss utklädda till Fred och George under Pride 2007. :D

Utebrunch hos Matilda förra sommaren. :D Åh, utebruncher!!!

En gång i tiden var jag snygg och gick på bal. Med fem killar. Nej, okej, jag gick officiellt bara med min pojkvän, men de andra tycker jag om ändå. :D

Chriss och Malin väntar på mig (och på Linda, som fotade :P). Att vara på landet liksom. :D

Min syster och jag på den senaste resan min familj gjorde tillsammans. Lisa är väldigt mogen, och jag är väldigt intresserad. Fast mitt hår! Hmm. Ja. Kanske.

Den här är lite fusk, för den är från Kreta... men den är så nice och somrig så den får vara med ändå!

Nu ska jag dra till jobbet, och imorgon har jag mitt sista prov. NICE.

True story.

3 kommentarer:

Zackrisson sa...

Hahah, utebruncherna är bara en tidsfråga! Jag och Matilda har spånat lite picknickmöjligheter också. Kan man anta att någon kan vara på? ;D

Svedski sa...

Impad av att jag inte är med på ett enda foto, men jag tror jag stått bakom fyra av dem:P

//Wavennis

Ell sa...

Zackrid: Det skulle kanske kunna vara nice!

Svedski: Ja, när jag blir känd kan du ju bli min personliga fotograf och ge ut fotosamlingar om mitt liv! :D