fredag 24 juli 2009

Skoooor.


Mmm... skor. Jag såg de här igår på Din Sko, och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag älskar skor. Jag älskar högklackade skor. Jag har typ inte haft högklackade skor på hela sommaren, så de här kändes helt klockrena. Jag blir typ tio cm längre i dem dessutom, fett awesome!

Okej, enough about shoes. Nu har Chriss åkt hem, fast hon är nog inte hemma förrän om en halvtimme eller så. Avstånd är så weird. Det är tråkigt, för det har varit så mycket Expecto så vi har inte hunnits umgås så mycket som man skulle vilja, men det känns ändå okej med att få vara lite med sig själv efter att ha haft hundra människor omkring sig i flera dagar. Hundra underbara människor, but still.

Jag ska nog ta och göra mig den där salladen jag drömt om hela dagen. Ruccola, halloumi, avokado, och så lite gurka och tomat... kudos Elin. Jag älskar att ha kompisar med mat som hobby. Vi förstår varandra så bra.

True story.

Oh, btw... Hanna, Fandom Wank Lives!!!

2 kommentarer:

Trams sa...

Underbara skor! :D

Och den där salladen låter fantastiskt god! ^^

Chriss sa...

Skooooor :D Min mamma ville sno mina högklackade :(

Avstånd är lite bajs. Men jag förstår vad du menar.