tisdag 28 juli 2009

Ostsallad

Det här var min och Hannas lunch idag. Den består av ruccolasallad, cocktailtomater, avokado, keso, cashewnötter, sojastekt tofu (vi hittade ingen halloumi och improviserade lite...), brieost, fetaost, samt vanlig... prästost vill jag minnas att det var. Det var gott. Jag vill äta mer ostsallad. Kommer nog bara bli lite vaniljyoghurt med keso ikväll. Jag borde vara TV-kock alltså.

Vi diskuterade för övrigt vad Gordon skulle tycka om vår kreation. Hanna misstänkte att han inte skulle uppskatta den. Jag tror att han skulle ha problem med upplägget, som bevisligen inte är så vackert, men att han skulle bli dazzled av hur fantastiskt den smakade. Och kanske be oss plocka bort prästosten. Oh, wait, det var jag som tyckte.

Ostsallad är ändå the shizzle.

Jag har beställt en t-shirt till mig själv nu. Dreaner - av alla människor - tipsade mig om den för flera månader sen, men då var den out of print så jag skrev upp mig på en väntelista och fick ett mail om den förra veckan. Visst är den asgullig? "I'm like the birds" heter designen, jättefint! ^^

Nu tittar jag på Cory in da house och The Rock är med. Så jag kollade upp hans profil på IMDB bara för att inse att han är med i Hannah Montana och Wizards of Waverly Place också. What is up ith that? Man trodde nästan att han skulle vara lite för cool för det, men han verkar ha a thing för att... nej, jag kan fan inte avsluta den meningen utan att det låter som att jag ansyftar till pedofili. Damn.

Men är det inte lite orättvist att han inte bara har ett ascoolt smeknamn som alla känner honom som - och ett rätt coolt riktigt namn också? Dwayne Johnson liksom. Jag som inte ens har ett coolt namn.

True story.

Inga kommentarer: