söndag 26 juli 2009

I'm out of luck in the title department

Säg hej till mina föräldrars bokhylla. Den är inte färgsorterad, eller fantastiskt stor, eller något annat imponerande, men jag gillar den ändå. De har ändå en bokhylla liksom. Och de bantade ner den ganska rejält för något år sen av någon anledning.

Säg hej till bokserien jag just börjat på. Av alla böcker i bokhyllan är det här de enda böcker som nästan kastat sig på mig från hyllan. Alla andra böcker måste man liksom se efter för att se om de är intressanta, men de här står ut - trots att någon gömt dem bakom ett gäng större, röda böcker.

De verkar helt okej av det jag läst iaf. Och jag tror jag gått över från Harry P-böckerna väldigt bra. Jag var inte redo att släppa dem när Hanna lånade mig Harry, a history, men nu när jag är klar med den känner jag mig redo för att läsa lite andra böcker. Yay me!

Säg hej till mina vänner! Den här bilden tog jag mest för att det såg så roligt ut med en ananasfrisyr på bordet. Ananasens kropp var rätt nice den med, iofs.

True story.

1 kommentar:

elin sa...

Ananasens kropp är nice när den ligger i min mage!