torsdag 17 juli 2008

Take a chance on me

Ljuv musik uppstod...Så jag har lånat mobilt bredband från en kille på jobbet, underbara Asus från min bror, och jag sitter på tåget på väg ut till Erised-förberedelserna... livet är rätt bra, helt enkelt.

Fast jävlar vad upp och ner det går. Ibland vill man bara ringa alla och säga att det blir inget konvent för jag pallar inte, andra gången kan man inte vänta tills vi gjort i ordning allt och alla kommer dit och man får se vad folk tycker om det. Idag har det mest varit det sista, faktiskt, och jag hoppas det håller i sig.

Att jag dessutom hade tid att sticka över till En Viss Person (gissa vems mobila bredband det är...) ett tag gjorde faktiskt inte dagen sämre. Eftersom mina älskade Erised-kollegor stod ut med det ska jag absolut försöka vara snäll och glad resten av tiden.

För övrigt missar ni väl inte Erised-bloggen? Finns under "blogg" liksom... och jävlar, nu ska jag av nästa station! Jag säger ju att den här skiten är grym!

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Christine sa...

Ellen, det är INTE okej att koppla ihop Mamma Mia-hataren dreaner med en av de bästa låtarna från tidernas bästa popgrupp!! :O