söndag 15 juli 2007

"Vi har tagit din tvillingbror..."

Haha, jag och Chriss läser gamla fictions. Inte såna vi skrivit själva (jo, några) utan såna som Chriss skrivit ut och så. Bland annat klassikerna Chokladgrodornas hämnd liksom, jag skrattade tills jag grät. Men nu letar vi efter "det var för få ugglor", "eller för mycket Lockman"-berättelsen, men den verkar inte finnas någonstans. Dåligt!

För övrigt finns en recension av senaste Harry Potter-filmen på min filmblogg. Läs och kommentera! :D (Ja, den innehåller spoilers!)

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att jag läst en fic som hette chokladgrodornas hämd (eller något liknande)... Precis innan jag hittade Hoggy för första gången. Och om det är samma berättelse så var den inspirationen till ALLT oseriöst som jag skrev det året. ;p

Ell sa...

Haha, ja, du MÅSTE ha läst den! Den är fantastisk! X''D