fredag 27 juli 2007

"Never without my permission."

Jag bara väldigt mycket tyckte om den där bilden. ^^

Vad är problemet med min dator btw? Många! För det första, jag gillar att ha den där lilla menyn längst ner borta för det mesta, så att jag kan kalla på den vid behov (något som jag började med när datorn stod ute i hallen och jag inte ville att min familj skulle veta att jag använde Kazaa: det här var alltså i sjuan typ), men då och då bara försvinner den och enda sättet att få tillbaka den är att öppna "Den här datorn" eller ett Word-dokument. Eller ska vi säga weird-dokument?

För det andra, vi försökte titta på Femte elementet idag (hence the pic, lix) och den är tyvärr region 1, så ingen DVD eller PS2a funkade. Men datorn borde ju göra det, tycker man? Nej, såklart inte! Inte ens när jag ändrade region (nu får jag bara göra det tre gånger till, damn you Dell!) fungerade det av någon superfittig anledning. Jag blir galen.

För det tredje vägrade den ladda ner 1969 natten till idag, vilket ledde till att vi tre som bor här höll på att dö helt i onödan. Jag är inte glad på Bindi just nu. Varför får inte jag en ny dator som min syskon fått? Det är som att ge Prada-skor till barnen i Afrika, allvarligt! Jag skulle kunna döda för Windows Vista.

Och jag skulle göra det McClane-style.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: