fredag 1 december 2006

För Zackrid sa det bäst

Det är december! Jag kan knappt fatta det själv, men det är bara att acceptera: det är första december, och för att använda ett odödligt citat från Zackrid (jag har ju bara citerat det i två år nu ;P), "nu börjar årets 23 längsta dagar".

Det känns så bra, faktiskt. Nu är det okej, liksom, nu får man längta till julafton, nu får man ryckas med i stämningen. Nu får man äntligen fylla MP3n med jullåtar! Och man kan käka lussekatter till frukost, drömma om vad man ska få i julklapp, och sprida glitter över hela rummet. Äntligen!

Självklart har jag ju en julkalender i år igen, har man börjat med en tradition måste man ju fortsätta med den, och alla som vill läsa den... kör hårt. Julkalendern J.K Rowling aldrig skrev finns bara ett klick bort!

Till sist måste jag bara säga att mina fredagsmuffins månaden till ära är utbytta mot fredagslussekatter, och då menar jag en lyxigare variant än de vi brukar ha hemma som jag kommer äta hela månaden. Allt för att behaga mitt ondaste alter-ego: the evil Queen of Lussecats.

That's enoug of that shit.

Dagens ^^
Sony har en ny reklam för sina LCD-skärmar, och även om den inte slår den gamla med studsbollarna (som är den absolut bästa reklamen som visats på TV, någonsin!), så är de fortfarande så underbart att se deras reklamer. Like no other!

Dagens ...
Kom igen snön, I know you can!

5 kommentarer:

cornelia sa...

Hej, Liam' från hog här :) (hoppas du känner igen mig)
Har också en blogg på blogspot, men jag fattar inte hur man gör det där som du gör med dina bilder och nu julkalendern.. Understruket ord i annan färg och så är bilden där! Hur gör du? Snälla orka förklara *blink - blink*

Ell sa...

Jag kan försöka. ;P

Länkar gör man genom att trycka på en grej som ser ut som en kedja om du letar bland alla knappar i menyn när du skriver en blogg. Sen skriver du in adressen du vill länka till, och voìla! Sen markerar du ordet igen (som du måste göra för att kunna göra en länk :P), och väljer en färg i färgpanelen som finns...

Och vilken bild menar du? :S

Anonym sa...

Okej, tror jag förstår, tack så mycket :D

Ja, du har ju bilder lite överallt.. Ingen speciell jag menade.

Ell sa...

Vad bra. :P

Aha, okej. ;P Min spegellogga måste man kunna HTML för att lägga till, så jag skulle låta bli det om jag var du. ;P Annars finns det en ikon som betyder bilder där man kan ladda upp dem. ;P

Anonym sa...

Äntligen! Ingen Jul utan din julkalender!


Eller ja.....jo självklart, men den är efterlängtad och så......