lördag 25 november 2006

When everything feels like the movies

Skitkul grej jag snodde från Hanna. ^^

Vad skulle filmen om ditt liv heta?
Det där har jag funderat skitmycket på faktiskt, men jag har inte kommit fram till nåt. :/ Kanske nån variant på Povel Ramel, Paul McCartney & Jag (en Gyllene Tider-låt), typ George Lucas, John Rzeznik & Jag. Nåt som antyder nåt om mina besattheter, eftersom jag också har dem (kanske nåt med Harrison Ford! :D).

Vem skulle spela dig?
Haha, för lätt: Hilary Duff såklart. För den sortens filmer hon är med i, den sortens film skulle jag se till att filmen om mitt liv blev. ;P

…och vilka skulle spela personerna i din omgivning?
Den här är cp-svår, men vi försöker iaf:
Martin skulle spelas av... Chad Michael Murray. I WISH. Nä, seriöst: han som är Andreas pojkvän i Djävulen bär Prada. Adrian Grenier heter han. Martin är snyggare, men det är rätt hår iaf. ;P
Chriss skulle spelas av... ehh... Lindsay Lohan, kanske? Fast ska man vara seriös borde nog jag spelas av henne och Chriss spelas av Hilary, men ändååå!
Trams, fan det blir svårt, men Anne Hathaway, kanske. Jag är sämst på det här! XD
Mamma är lätt däremot: Meryl Streep. Inte för att de är sååå lika eller så, men mamma gillar henne eftersom hon är den enda "som kan spela kärleksscener med Clintan".
...vilket leder till att pappa spelas av Clint Eastwood, bara för att Clintan är cool.
Jag orkar inte den här frågan längre. ;P
Eller jo, Zackrid skulle spelas av Elijah Wood för de har samma ögon. :P

Hur skulle omslaget se ut till din film?
Det skulle vara ett fett manligt omslag med mig i mitten, Harrison Ford på ena sidan och Martin på andra med antydningar om fetaste svartsjukedramat. Och en slogan som det står typ "Keep looking for the American Dream" på, eller "Do you feel lucky, punk?".

Hur skulle den börja?
På en miljon olika sätt? ;P Nä, men den skulle börja med att jag sover och att "Hard days night" med Beatles börjar spela på min mobil och jag kastar in den i väggen så musiken dör. Sen börjar CP-spelaren spela "Why should I worry?" med Billy Joel och så får man se hur jag stressar mig i ordning, springer till bussen och sen tar musiken slut och så drar Zackrid en dålig ordvits.

Och slutligen… hur skulle den sluta?
Med att jag är i Hollywood och pratar med Harrison Ford som är allmänt trevlig men inte mer och jag inser att ajfanhankanskeinteärmeränmänniska ändå. Och sen åker han iväg i en taxi efter att ha signerat mina Star Wars-filmer och så dyker Martin upp och allt blir lyckligt. :D

7 kommentarer:

Chriss sa...

Va? Skulle jag spelas av Lindsay Lohan? :O

M sa...

*Peta på*

Vem skulle spela mig? =p

Ell sa...

Chriss:
Näää, du skulle nog spelas av Hilary Duff faktiskt. Men ändååå!

M:
Just det, jag jobbar på det. Du skulle spelas av... jag vet! Hon manliga tjejen i Alien-filmerna! Sigourney Weaver, heter hon. Fast hon skulle behöva vara jäääääättemycket yngre. Men hon är manlig iaf!

Anonym sa...

Anne Hathaway? Hum... Det skulle nog funka. Jag personligen vet inten skådis som skulle kunna spela mig så. :p

Svedski sa...

Och jag då? Jag då? Vem skulle spela mig?

Ell sa...

Trams:
Haha, nä, det är svårt. Vi får spela oss själva!

Svedski:
De fem dvärgarna som spelar Jabba the Hutt. Näää, jag vet inte. Hon som spelar Rose i Lost, bara för det kan jag inte komma på vad hon heter. Fast okej, hmm, fel färg och fel ålder, men annars så! :P

Svedski sa...

Haha, heja:P