lördag 11 mars 2006

When a girls meaning yes she says no

Jag vet inte varför, men jag har en vag idé om att jag ska göra en lista på killar jag aldrig ska bli ihop med (igen). Varför vet jag inte, jag bara fick idén typ igår, eller nåt, och nu kan jag helt enkelt inte sluta tänka att jag ska göra så. Så, här kommer väl den vackra listan!

Killar som jag aldrig mer ska bli ihop med (igen):
  • Killar som jag varit kompis med i flera år
    Jag känner inga killar jag vill vara ihop med längre.
  • Blondiner
    Min senaste självinsikt är följande; jag gillar mörkhåriga killar. Helst som Han.
  • Killar som inte klarar av mina åsikter
    Fuck them.
  • Skåningar
    Eller killar som bor långt bort över huvud taget, PALLA distans.
  • Killar som inte godkänns av Trams eller Chriss
    Jag vet inte varför, MEN av någon anledning borde jag lyssna mer på dem inom det här området. Det är liksom en känsla jag fått.
  • Klasskompisar
    Se punkt ett.
  • Killar med komplex som går ut över mig
    Kort i rocken-syndrom, jag-är-skitsnygg-men-tror-jag-är-ful, och jag-är-ful-men-hatar-de-ända-snygga-delarn-på-mig-själv är bara så jäkla drygt i längden. Jag kan inte vara ihop med killar som inte kan träffa en vissa dagar för att de känner sig fula.
  • Manganördar
    Okej, jag gillar manga, de kan jag erkänna, men folk som baaaaaraaaa pratar om det? Nej. Manganördar kan vara så grymt jobbiga om de vill, men jag tror att alla sorters nördar går bort. Faktiskt.
  • Killar som gjort sjuka saker i gamla förhållanden
    Som att bränna in ens initialer i armen och sånt, hur gör man en slut med en sån kille utan att han tar självmord? Glöm det...
  • Mesar
    Duh, kan folk inte leverera en snygg one-liner då och då är de inget att ha. Sarkasm, okej?
  • Killar utan självdistans
    AAAAAAAAAAHHHHHHH, jag hatar såna människor, debordedösmärtsamt. Seriöst, det finns inget roligare än en man som tar sig själv på fullaste allvar.
  • Bögar
    Tyvärr. Det kommer nog aldrig hålla i så fall.
  • Killar som är fula
    Om jag kan titta på killen ifråga utan att tänka "fan, vad het han är", vill jag inte ha honom. Jag är trött på att vara ihop med fula killar, allvarligt.
  • Idioter
    Well, bred kategori, som egentligen är uppenbar. Men ibland måste man lägga till såna här saker för säkerhets skull. :P
  • Killar som aldrig kommer spelas av Harrison Ford
    Vilket lämnar kvar typ Han Solo och Indiana Jones, och det låter inte så jäkla dumt egentligen.

Den här listan är poänglös och tråkig, men jag kände att jag faktiskt borde skriva något, så här är det... Slutsatsen var inte helt oväntad, med tanke på att jag skrev listan, men ändå. Nu ska jag nog gå och titta på Vänner och försöka tänka på något annat. :P

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad rätt

Ell sa...

Hahahahha! XD