söndag 12 mars 2006

Jerk it out!

Tränade idag, och SHIT vad skönt det var! Jag vet inte varför, men jag tror att det var för att jag sett igenom Stupid Girls hur många gånger som helst igår, och lyssnade på den när jag tränade. Men allvarligt, asskönt, tog i som fan och var helt död på slutet, efter att ha joggat i tio minuter (vilket, för en person med min kondition, är ett smärre mirakel).

Helt underbart var det iaf, man måste bara motivera sig ordentligt. Så nu har jag kommit på att jag skulle kunna gymma efter skolan på torsdagar, eftersom vi har idrott som sista lektion och fri tillgång till gymmet i badmintonhallen. Nova och Lina gör redan så, men jag har inte orkat. Ibland är jag för smidig. XD

En sak som jag och min mamma märkt är att vara man än väljer att ta ett skåp i omklädningsrummet, så är det ALLTID fullt med folk när man kommer tillbaka. När man kommer dit tar man såklart ett som det inte är några människor eller hänglås runt, så att man ska få lite privacy, men av någon anledning så är det alltid folk där när man kommer tillbaka, något som vi inte kan förstå. Varför blir det så!? Snart kommer jag rigga en videokamera där inne, bara för att se hur det går till.

Jag har verkligen ingenting att skriva, så jag fattar inte varför jag gör det. Borde skriva ihop två TV-bloggar istället, men jag är lat och dum och gör inte det. Bläää. Men okej, nu får jag sluta skriva här, måste bara säga att killar jag inte heller ska gå ut med är oromantiska killar, det är jag också grymt trött på. Sådetså.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: