torsdag 7 mars 2013

Surfplattan Sam (eller Dean... namnet är up for discussion)

Trots allt jag inte kan få har jag iaf lyckats få tag på en grej jag velat ha länge... en surfplatta!! Med tangentbord, förstås, eftersom touch så inte är min grej. Jag vet inte vad jag ska göra om några år när det inte finns längre, för som det ser ut nu är utvecklingen på väg dit. KAN MAN SKRIVA UTAN ATT TITTA MED TOUCH!? För det är en grej jag alltid gillat att man kan göra på sina mobiler/datorer om man använt dem ett tag men det blir ju typ omöjligt om man inte känner tangenterna? Eller?

Aja, nu har jag iaf en nice androidsurfplatta med tillhörande tangentbord. Den är blå och asfin. Igår var jag rätt arg på den för tangentbordet var tvunget att laddas och omg den var helt omöjlig med bara touch. Plus att twitterappen gjorde störande ljud så jag försökte använda twitter på internet med det var skitsegt. EHH är det inte en SURFplatta? Aka surfa borde vara enkelt? Uppenbarligen inte.

Aja, med tangentbord går det rätt bra iaf. Jag får väl ta och vänja mig helt enkelt. Jag inbillar mig att jag är så himla bra och teknisk, men jag märker ju i och med mitt hat mot allt touch att jag snart kommer vara en sån där teknofob and I hate it.

Men, som min nya kollega påpekade, nu när jag har en android kan jag ju spela wordfeud!! HAH. Som att någon fortfarande håller på med det...

Näe, for real, vilka är de bästa androidapparna? Jag har bara haft symbian innan, jag kan ingenting...

True story.

2 kommentarer:

Li sa...

Candy crush saga!!

Ell sa...

Åhåå, får kolla upp!