onsdag 7 november 2012

It's a party in the USA

Är allmänt fabulous just nu. Har varit vaken i ungefär fyra timmar (japp, somnade efter åtta imorse, vaknade 16-ish såg att det var mörkt ute och bara HOLY MOTHERFUCKER JAG HAR SOVIT TILL MITT I NATTEN WHAT DID I DO? Sen kom jag ihåg att jag bor i Sverige och solen går ner tidigt...) efter att min älskade granne väckte mig genom att spela trumpet. Jag TROR hon försökte spela Pirates of the Caribbean-musiken, men jag vet fan inte. Nu hämnas jag genom att blasta musik högt:


SUCK IT, BITCHES.

Jag var uppe när Obama vann förra gången, och motherfucker om jag inte tänker vara uppe 2016 också:


True fucking story.

Och till stackars Fox News...




...har jag bara en sak att säga:



I'M SORRY, I CAN'T HEAR YOUR OVER THE SOUND OF HOW AWESOME OBAMA IS.


Haters gonna hate.

True story.

Inga kommentarer: