fredag 22 juni 2012

@Sweden

The Colbert ReportMon - Thurs 11:30pm / 10:30c
Operation Artificial Swedener - C'mon Sweden, Take a Chance on Stephen
www.colbertnation.com
Colbert Report Full EpisodesPolitical Humor & Satire BlogVideo Archive

Så, em, ja, om ni skulle ha missat det så är det alltså jag som är @sweden den här veckan. Sveriges officiella Twitter-konto som låter en ny svensk ta över varje vecka. Asballt. Och förra veckan spårade det ur när Stephen Colbert bestämde sig för att han vill vara @sweden, och startade kampanjen #artificialswedener.

Sååå min feed den här veckan är full av folk som vill att Colbert ska få ta över kontot, vilket jag ibland tröttnar på och kommenterar, vilket i sin tur ledde till att Colbert kommenterade det i sitt program inatt. Och han lyckades nästan uttala mitt namn rätt!

Jag antar att det här är mina 15 minutes of fame helt enkelt.

True story.

2 kommentarer:

Svedski sa...

Hahahaha, första gången jag kollade på filmen fattade jag inte ens att det var ditt efternamn han försökte uttala XD Men jag älskar snögirafferna! :D

Ell sa...

Hahahah, bra där!

JAA!