söndag 28 augusti 2011

Produktivt

Trots att det är första helgen efter att skolan börjat och att jag egentligen borde legat i fosterställning i soffan hela tiden (pga trötthet alltså), så har jag faktiskt varit ganska produktiv! Jag vet inte om en löptur egentligen är produktivt, men jag har just sprungit 8 km, så jag känner mig rätt grym. Dessutom har jag installerat massa The Sims, vilket mest var produktivt i stunden och antagligen bara kommer att leda till oproduktivitet i framtiden, men ändå!

Dessutom har jag äntligen tagit tag i det här med att måla om mina utemöbler - någonting som onekligen är produktivt (tycker jag i alla fall).

Före.
Efter. Nevermind tidningar...
Nice, yes? Mitt nästa projekt (för nästa helg?) ska nog bli att skaffa såna där schyssta träplattor att lägga på balkongen också, för betongen är inte jätterolig att gå omkring på. Det enda dryga blir ju att släpa hem dem från var man nu köper såna (IKEA? Rusta?) för jag har ju ingen bil. Eller cykel. Eller en vagn. Det löser sig nog!

Nu ska jag ge mig av handla, sen jävlar är jag redo för att spela Sims 2 hela kvällen. :D

True story.

Inga kommentarer: