söndag 17 juli 2005

Long time, no seen.

Nu var det ju ett tag sen man hade tid att uppdatera här, om man säger så. Men det gör inte så mycket, för jag har haft ganska kul ändå. Ni stackars läsare däremot kan inte haft det lätt, för "hur ska ni klara er utan en inblick i mitt perfekta liv?" som Apfar så fint uttryckte det en gång.

Harry Potter sexan har hunnit komma ut. Jag och Christine är ju inte den sortens personer som har särskilt mycket självdisciplin, så vi har redan tjuvkikat lite bak i boken. Vi har läst de första tvåhundra sidorna (ur samma exemplar, för Christine får inte sitt förrän imorgon), men vi vet ändå massa saker. Vem som dör, vem som är The Half-Blood Prince, och vem Harry kommer att gå på date med.

Så det är bäst att ni passar er noga och är snäla, annars kanska vi talar om det för er. Och då blir ni nog inte så glada, eller hur? Nej, det var väl precis vad jag tänkte...

Annars då? Jo, det är bara bra, tackars om frågar. Vi har till exempel sett Hammerfall nu - det ni! Vad bättre är - vi fick träffa dem efteråt! Så nu har vi samtliga bandmedlemmars autograf, plus att vi har kramar gitarristen i bandet - Oscar Dronjak (and for your knowing, han är bra på att kramas! ;).

Mer nämnvärt har väl inte hänt. Men jag tänkte att det var på sin plats med en liten uppdatering i alla fall, dock utan cynisk poäng på slutet. Jag vet, jag vet, det är dåligt av mig, det är ju trots allt en blogg, men... jag lovar att fixa en till nästa gång, så är det lugnt?

Det känns så bra att jag kan sitta här och komma överens med mig själv och så är det ingen som bryr sig...

Over and out.

Inga kommentarer: