onsdag 30 augusti 2017

Review: His Majesty's Dragon

His Majesty's Dragon

My rating: 5 of 5 stars

Åh, jag älskar den här boken! Att läsa om serien 2013 var det som fick mig att läsa över hundra böcker det året och året därefter, och jag fattar verkligen hur det gick till för typ samma sekund som jag började läsa boken kunde jag inte lägga ifrån mig den. Jag är så taggad på att få läsa om hela serien OCH att det är en bok jag inte läst än som väntar i slutet!

Basically om du gillar drakar ens lite behöver du läsa den här boken. Jag fattar inte den historiska aspekten för jag gillar inte brittisk historia och jag kan inte alltid förstå Laurence, men den är tillräckligt välskriven för att man ska kunna relatera till honom ändå och hänga med i de stora historiska sammanhangen, så det har aldrig varit ett problem för mig.


True story.

Inga kommentarer: