fredag 25 augusti 2017

Juli i bilder

Juli var en wild ride tbh, såhär kommer lite gryniga (varför?!) bilder som bevisar det.


Arrangerade ett sista MultiCon och det var precis så kul som det ser ut som på bilden. Kanske.



Tog välförtjänt semester och drog till Skåne för att hälsa på Chriss. Köpte en ananasljusslinga som jag poserade i hennes nördiga lägenhet because of course. Tyvärr blev jag ju sjuk då eftersom jag aldrig kan hålla mig frisk så det var ju typiskt, men kul ändå!



OOOOCH så fick jag ett nytt jobb!!! Med fet lön. Det tycker jag att jag gjort mig förtjänt av.



Sista dagen på museet hade jag den här klänningen på mig. Det står "leave me alone" under kaktusen.




Mina museikollegor såg till att jag skulle sakna dem med en gång förstås ...



Och på mitt nya jobb fick jag ett fint kontor! Notera lilla Aloe Vera från MultiCon som står i fönstret. 




I väntan på att Martin skulle anlända till Stockholm sent på kvällen passade jag på att caféskriva lite samtidigt som jag fångade pokémon med min nya powerbank. Eventuellt sommarens bästa köp.



Det var pokémon go event och jag var dressed for the occassion, så att säga.



Ben & Jerry's fixade ÄNTLIGEN lite veganglass till Sverige och livet var värt att leva igen. Den är fucking amazing och jag tänker äta den jämt, tacohej.

 
Och det var juli! Trots att Martin var i Stockholm i typ två veckor och jag umgicks massor med honom har jag NOLL bilder på det för han vägrar vara med på bild. Tönt. Det var iaf ett år sedan vi började dejta den 29e, så det var nice. Har aldrig varit i närheten av att fira ettårsjubileum med nån faktiskt.

True story.



1 kommentar:

Varganess sa...

Alltså, den powerbanken! :D <3 Also - välkommen till Norrtälje! Jag bor ju bara 30 min därifrån så jag känner mig berättigad att säga det ;)