tisdag 2 maj 2017

Mars i bilder

OKEJ, jag är typ en månad sen, men jag gillar de här inläggen så nu kommer det:


Jag och Christer Fluglasagne chillade i bokningen.


Kollade på TV med Fíli. Han gillar mitt hår.


Han är så fin. :''')


Var på brunch hemma hos Linda! Inte veganskt men gott ändå.


Melloparty med tårtkalas! Den två veganska tårtorna var dels en gigantisk chokladboll med smält choklad och dels en tofuline som vänts uppochner och dekorerats med strössel. Also, FEL LÅT VANN.


Hade en jätteångestig dag och sedan fick jag ett mystiskt paket??? Visade sig vara en scarf som min amerikanska brevvän virkat till mig. Finaste som hänt i år tror jag. Pictured: jag som försöker att inte gråta när jag fotar den.


Var i Umeå och lekte med VR-glasögon!


Efter att ha sett alla andra Marvel-serier med Martin kände jag att det var dags att ta tag i den här själv. As of today har jag fortfarande inte sett klart säsong två ...


Spelkväll på jobbet!


VåFFeldagen (då man äter våfflor och ser Fast & Furious) var inte särskilt lyckad ... iaf inte ur våffelsynpunkt.


Chriss skickade två ex av Girl:IT-tidningen där min novell En ängels röst publicerats. Så coolt!

True story.

Inga kommentarer: