tisdag 4 december 2012

Julpynt

Dricker te (EHUM, Gunpowder!) och ser på Sunes jul i väntan på att Mysteriet på Greveholm 2 ska gå på TV. Hittills tycker jag det är fett bra! "Inte lika bra som originalet" säger folk, men NEJ, det är väl klart, men det kan ju vara bra för det!

Imorgon ska jag upp klockan fyra för att hjälpa till med inventeringen på en sportbutik. Jaja, pengar är pengar! Och så får jag lägga mig tidigt, vilket är nice för jag är på dåligt humör. Och detta trots allt julpynt i min lägenhet! :O

Balkongen är vinterpyntad.
Späckhuggarna är juliga!

Adventsljus, och en pyntad gran!

Stjärna i fönstret, och glitter på gardinstången såklart!

Juldinosaurier. För obviously.

Jag hade lite glitter över, så jag julpyntade min kantdracena. ^^

Jag blev julpyntad av snön. "You've got frozen Sweden all over you,"
som en av mina Twitterföljare sa.

Jag gillar att stearinet ser lite ut som snö. ^^
True story.

Inga kommentarer: