fredag 21 december 2012

Nattjobb

Alltså det här med att jobba natt... jag trodde verkligen det var min grej. Jag är ändå uppe hela nätterna (okej, kanske inte HELA nätterna, men länge), och tja... why not? Fett med OB, och jag har ändå ingenting att göra på dagarna.

Fy fan vad det inte är kul dock.

Igår kunde jag inte sova, vilket slutade med att jag vid elva gav upp och gick och handlade. Sedan försökte jag sova igen, gav upp och slog in julklappar. Jag somnade HALV ETT PÅ DAGEN. DET ÄR INTE OKEJ. Det enda som var okej var att jag fick lite välbehövligt dagsljus. DET var alldeles för länge sen.

Nu är det sista natten ikväll, sen nästa vecka ska jag fan se till att gå ut och få lite välbehövligt dagsljus varenda dag. Det är inte roligt att somna när det är mörkt och vakna när det är mörkt. Fattar inte hur norrlänningarna klarar det.

True story.

Inga kommentarer: