fredag 30 september 2011

Trött

Är det hösten? Är det för att jag går upp sju varje morgon? Har jag missuppfattat det hela och sju timmar sömn i snitt är inte nog? Är det för att jag börjat träna igen?

Jag fattar inte - varför är jag så fucking trött hela tiden? Och ännu viktigare: är jag irriterad för att jag är trött, eller är jag trött för att jag är irriterad? Där har vi en fråga för filosoferna.

Vad ser jag mest fram emot den här helgen?

Att fucking SOVA.

True story.

P.S. Ska försöka skriva ett djupt, litterärt, samhällskritiskt och djupgrävande inlägg den här helgen om en bok jag just läste. Eller okej, det kanske inte är något av de där orden, men jag ska skriva iaf. Så ni har något att se fram emot. HAHA. Eller inte. D.S.

P.P.S. Om jag var lite piggare kanske jag skulle lyssna på föreläsningen och inte blogga. När jag gnäller på att jag inte klarar den här kursen kan ni väl länka det här inlägget? D.S.

P.P.P.S. Zzzzzzzzzzz... D.S.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Det är hösten. Eller så har du järnbrist :D Fast jag tror på hösten.

Ell sa...

Nee, järnbrist brukar vara en annan sorts trötthet! Så det är säkert hösten...