lördag 7 maj 2011

Tankar

"Fan, min nya profilbild blev jävligt bra. Ska jag skriva ett inlägg om det så folk lägger märke till det? Eller vafan, de går ju in på min blogg, det är klart de märker att den ändrats. Fast fan, den är snygg alltså. Jag är fan snygg. Det är nice.

Jag kanske borde göra ett inlägg ändå... hmm... vill man framstå som sådär självkär, då? Alltså det är ju inte som att jag framstår som en ödmjuk person vanligtvis, jag kanske inte ska göra det värre?

Äh, what the hell.

Jag älskar dig, mig själv. <3

Det skulle iofs inte sitta fel med en ostmacka..."

True story.

8 kommentarer:

Ch sa...

Den är sjukt snygg! Jag noterade den på twitter (det blir så tydligt när folk byter bild).

För övrigt tycker jag att det där med skolkritemålad vägg är sjukt awesome!

Ell sa...

Tack! :D

Hah, ja, Twitter är bra på det sättet. Fast bilderna blir så små! :(

Det tycker jag med! En av de grejer jag gillar mest med min lägenhet tror jag. XP

hanna sa...

ditt lilla ego. men det var en väldigt snygg bild asså, passar väldigt bra in på bloggen!

Ell sa...

Åh, som att du är så mycket bättre! :P
Tack! :P

Chriss sa...

Jag såg den på Twitter och bara "Woooow, vad snygg! Undrar om den finns på hennes blogg?" X)

Ell sa...

HAHAHAH, du känner mig alltför väl. X)

Li sa...

sjukt snygg bild hörru 8)

Ell sa...

Hihihi, tack! :D