onsdag 11 maj 2011

Mini-roadtrip

Jonas: ...du gjorde en Ellen.
Erika: Ja!
Jag: WTF!? Vad?
Erika: Jag sa "lyssna på mig, jag vet bäst".
Jonas: Att göra en Ellen!

I can live with that. X)

Vi spenderar dagarna med att fånga och döda insekter, för er som inte läser min Twitter. Sen nycklar vi, dvs räknar ut vad det är för något på kvällarna. Utom idag! Då åkte vi till Metropolen Gnesta och köpte godis.

Sen! Sen tvingade jag och Matilda resten av bilen (Jonas, Joachim och Erika) att åka runt utanför Gnesta i jakt på Will Ferrel's sommarstuga som ska ligga där någonstans. Vi hittade den inte, men vi spenderade ungefär en timme med att prata om hur snygg Thor är (jobbigt för Jonas, som inte hade någon att bonda med), så det var knappast time wasted, hehhehe.

Nu kör vi TP, fast utan själva spelandet utan vi ställer bara frågorna. Och jag och Stenis försöker bräcka varandra i vår kunskap om den nordiska mytologin. Det går sådär (vad fan heter Lokes fru?).

True story.

2 kommentarer:

Trams sa...

Låter som ni har det väldigt underhållande! XD

Enligt wiki är det Sigyn. Men han hade ihop det med en jättinna vid namn Angerboda också. Och en häst. Svårt att veta riktigt med de där typerna... XD

Ell sa...

Det har vi! X)

Ah, ja, det är det! Som höll en skål så han inte fick ormgift i ögonen. Men man kan inte hålla koll på alla han låg med, den lilla slampan...