fredag 4 mars 2016

Februari i bilder

Gjorde jag någonting i februari utom att jobba? Typ inte, iaf inte under andra halvan. Men något måste väl ha hänt ...


Målade naglarna och blev riktigt nöjd!


La ut den här bilden med kommentaren "*hacker voice* I'm in" på Twitter och fick typ tjugo likes. Det var fint.


Fick äntligen min BB-8 Funko Pop!!


Zombieapokalypsen börjar i Hägerstensåsen.


Jag var på ... COSMONOVA. Okej, där är jag jämt, men Chriss hängde med till museet och såg Dino-Doris och sedan tog jag med henne på en Cosmonova-film efteråt eftersom hon aldrig varit där. Det var spännande att uppleva det ur publikens synvinkel, för DET har jag inte gjort på en massa år.


Gjorde ett misslyckat försök till att göra snöflingor på naglarna, men det blev helt okej snyggt ändå!


Gick på en långpromenad och lyssnade på Creepypodden. Mitt hår var fantastiskt snyggt.


Vann en tävling på SF bio och fick två biobiljetter till Creed och en mössa!!! Filmen var skitbra, 5 av 5 boxningshandskar, och mössan är nice när man springer.

(För den som undrar skulle man motivera vad ens favoritfilm med Sly var. Jag valde Demolition Man med motiveringen "för i den stickar Stallone en tröja till Sandra Bullock för att be om ursäkt efter ett missförstånd, och det är den ultimata drömmen").


Det var semmeldagen och jag ville egentligen inte ha nån semla för jag tycker inte det är gott men när en kollega speciellt la undan en åt mig kunde jag ju inte säga nej.


Sen var det Alla Hjärtans Dag och man fick lovebomba museet.


Mer nail art.


Vi var på guideintroduktionsmöte och fick ta en titt i museets bensamling. Här är jag med ett skelett som är sammansatt av tre-fyra döda människor. Vi fick även ta en titt bland skinnsamlingen. Där hängde bland annat en död giraff.


Jag och Malin var på MultiCon-möte med Satelliten! :D


Sedan kom jag hem och glodde på massa dokumentärer om Mount Everest.


Jobbade hårt och tog en selfie med Rexie eftersom vi matchade så fint i våra hoodies.


Ännu mer halvmisslyckad nail art.


Bakade veganska kakor ...


... och bjöd på när jag jobbade!


Jag vet itne varför bildfan hamnar snett men fick iaf en asfin present av Chriss och Trams på min födelsedag!


Nämnde för en kollega att det var min födelsedag och när jag kom tillbaka efter lunch hittade jag det här vid min kassa ...


... och det här!


En minut efter att jag öppnat infon kom en liten pojke och gav mig de här teckningarna. Oklart varför men uppskattade det iaf!


Avslutade månaden med ännu mer amazing nail art. Faktiskt riktigt nöjd med den här kombon.

True story.

Inga kommentarer: