torsdag 9 juli 2015

21 påståenden om mig

SWEEET, Chriss har hittat ännu en lista jag kan sno. Good times!

Jag heter Ell.
Jag är för tillfället huvudvärkig.
Jag är bra på att läsa jättemycket böcker och berätta spännande saker om dinosaurier.
Jag tycker inte om sommaren.
Jag är dålig på att vara social.
Jag läser typ allt, inklusive baksidan på mjölkpaketen.
Jag gillar när det regnar och jag kan stanna inomhus.
Jag sjunger alltid när jag är hemma, gärna falskt.
Jag älskar att skriva och mina husdjur.
Jag är inte speciellt bra på att rita, fast jag önskar att jag vore.
Jag föredrar att dricka vatten framför läsk.
Jag tycker om när mina husdjur är gulliga och inte gör massa jobbiga ljud.
Jag är beroende av böcker.
Jag har på mig en Star Wars-t-shirt och svarta leggings.
Jag dricker vatten.
Jag lyssnar på Spotify, specifikt Zara Larssons Lush Life.
Jag blir arg på allt, hela tiden.
Jag blir rädd för maneter.
Jag önskar att jag hittar ett nice jobb till hösten.
Jag är pinsamt dålig på att erkänna att jag haft fel.
Jag är uppväxt i gula hus.

True story.

Inga kommentarer: