torsdag 11 juni 2015

Bra dag idag

Alltså, förutom att Christopher Lee gått bort. Var verkligen helt övertygad om att han var odödlig, så det där var ju en chock. Om inte ens han kan leva för evigt vettefan hur jag ska lyckas. Nu blir det till att upprätthålla hans tradition att läsa LotR årligen åt honom.
Annars, fett nice:

- Jobbade första dagen på museet. Satt i informationen, och eftersom det varit snorvarmt idag har det varit extremt lite besökare. Med andra ord fanns det mycket tid då man inte hade någonting alls att göra. Känns helt ok. Imorgon ska jag lära mig Cosmonova, så då får jag se alla filmer där. Fett!

- Fick veta att presentkortet jag vunnit i en novelltävling är på väg på posten. Det är värt 2,000 kr så känns fett. Ska spara det ifall jag får dåligt med pengar och måste köpa mat, men om jag inte gör det ska jag lätt shoppa träningskläder för hela skiten. Mer om själva tävlingen när det är officiellt att jag vunnit.

- Blev kallad till jobbintervju! HURRA! Ska dit på måndag, och nu snackar vi alltså om ett GIS-jobb som alltså vore relevant till min utbildning och hela köret. Hoppas, hoppas!

- Åt jättemycket ost till middag. Känns lite äckligt nu, men det var nice ändå.

True story.

Inga kommentarer: