måndag 9 februari 2015

Four things

Chriss utmanade mig på att svara på lite frågor, och det är ju alltid kul så here goes:


Åh nej, mustascher...

Four names that people call me (other than my real name):

Ell
Du där
Hörru
En gång i tiden kallades jag också Barberlius, men inte längre

Four jobs I have had:

Målarlärling
Telefonintervjuare
Museiguide
Postsorterare

Four movies I would/have watched more than once:

Star Wars
Supersize Me
Man in the Iron Mask
Muppet Treasure Island

Four books I would recommend:

Lord of the Rings
Fly By Night
Temeraire
Harry Potter

Four places I have lived:

Hägersten, Täby, London ... oj vad jag är spännande.

Four places I have been:

Kreta, London, Nikkaloukta, Danmark

Four places I´d rather be right now:

Machu Picchu
Månen
Fjällen
???? Jag vet inte

Four of my favourite foods:

Nachos
Lasagne
Pizza
Vegoburgare
mvh ~*sofistikerad smak*~

Four TV-shows that I watch:

My Little Pony: Friendship is Magic
Sasuke
Game of Thrones
Parks and rec

Four things I am looking forward this year:

Avengers 2
Att ta min mastersexamen
Förhoppningvis få ett jobb????
Multicon 2015

Four things I am always saying:

Men vadfaaaan
Men eller hur!
Fuck yooouuu
Inte okej

Jag utmanar Hanna, because why the fuck not?

True story.

1 kommentar:

hannaaaa sa...

Hehhehe läste listan och ba HOPPAS HON TAGGAR MIG!!! Tack!