torsdag 5 juli 2012

Hybris

En av mina favoritpersoner i hela världen är Jen från Cakewrecks (framför allt efter att ha läst hennes blogg bakom bloggen Epbot). En grej som jag alltid blir så avundsjuk på är när hennes läsare skickar in bilder på tårtor de gjort baserade på wrecks som hon postat (eller, för den delen, när hon visar alla grejer som hennes läsare gör och SKICKAR till henne. Fan, om jag hade lika awesome läsare...), för det visar ju verkligen hur de påverkas av det hon skriver/bloggar om.

Well, kolla vad som plötsligt skrevs till mig på Twitter, ungefär en och en halv vecka efter att jag - som @sweden - twittrat om pannkakstårta:


Tog en sekund innan jag bara "OMG JAG ÄR JEN YATES", även om det kanske var att ta i. Men liksom, hur awesome är det inte att någon från Venezuela testat att göra pannkakstårta för att jag twittrade om det!?

Fast jag undrar vad de hade för sylt i...
Sjukt god såg den ut att vara också! Är det bara jag som tycker det här är fett ballt? Antagligen.

Det blev väl - egentligen - inte bättre idag heller, när någon plötsligt skrev såhär:


Bara för att jag är van vid att se sådana där tweets när Mark Sheppard (och även andra, men mest han) retweetar sina fans. HALLÅ, någon vill att jag ska RTa dem så att de kan skryta om det för sina vänner!! Som att jag är värsta kändisen!! Så jävla coolt!

Alltså det här är verkligen inte bra för mitt gudskomplex. Det är fan bara 1200 följare, det är ingenting jämfört med vad typ Jen har (1,200,000 snarare...), men faaan, jag är på g nu! Världsherravälde nästa!!

True story.

Inga kommentarer: