tisdag 31 mars 2009

You're a damned kind, can't you see that the winds will change?

Idag är jag sjuk igen. Värdelöst ju. Dagen har spenderats med att titta på Lyxfällan (ja, jag har skumma intressen), och nu spelar jag Heroes och lyssnar på Blind Guardian. Och så har jag lagt ut fem nya delar av Jakten på Angelinas IQMAT-gängets hemsida. Mina fans av den är sjukt hängivna måste jag säga, som inte har glömt fast jag nästan aldrig uppdaterar. Men nu är snart hela ute! Fantastiskt.

Igår hämtade jag ut mitt körkort också, det glömde jag helt bort. Känns oerhört fantastiskt faktiskt. Fast jag känner fortfarande typ "köra bil? Jag? Men det är jag väl för liten för?". Sen inser man att man varit arton i två år och får köra bil med råge, men sånt tänker man ju inte på. Jag måste nog ut lite på vägarna innan Göteborgsresan nästa vecka, så jag inte får en chock. ;P

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste ju kännas fantastiskt när man väl har bil. Fast jag har den känslan redan nu när mamma frågar om jag vill ha öl eller vin till maten xD "jag får inte dric... vänta nu".

GÖTEBORG NÄSTA VECKA! :D