onsdag 18 mars 2009

Men god morgon världen!

Det här var det ju länge sen man vaknade upp till, måste jag säga: nästan ingen snö, klarblå himmel, solen som skiner behagligt... det är knappt så man tror sina ögon alltså. Känner mig, som Mannen skulle sagt, "fett jolly" tror jag.

Frågan är bara vad jag ska göra med resten av dagen, förutom att vakna. Jag borde gå ut och gå en promenad... äsch, nu vet jag! Jag ska hjälpa min lillasyster dela ut tidnignar sen, så jag kan gå och kolla upp den smidigaste vägen att gå hennes runda på, och försöka fixa något vi kan dra tidningarna i. Shit, vad smart jag är. Och vilket purpose jag plötsligt fick. :P

Men men, man ska börja dagen med en rejäl frukost, så det ska jag nog gå och göra i ordning nu. Och läsa kapitlet Helm's Deep i Lord of the Rings. Som bara är 15 sidor egentligen, och inte typ en hel film! *Bitter*

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: