söndag 30 maj 2010

Framtiden - Eurovision-style

Efter dagens FANTASTISKA Eurovision Song Contest har jag tagit några beslut kring min framtid. Jag kommer i framtiden vara mer känd som...

Mrs Ellen Lilygreen. Jag och Jon kommer bo i en fantastisk villa någonstans och han kommer sjunga för mig hela tiden. Vi kommer dock inte bo ensamma, utan där finns även...

Mitt husdjur Erik (skit i brudarna!). När jag sen tröttnar på det här och behöver lite äventyr i tillvaron kommer jag att vända mig till...

Min boytoy Jessy! Som ni kan se är framtiden jävligt ljus, vänner.

Allvarligt talat var det här nog det bästa ESC ever. Så många bra låtar, så många söta norska pojkar överallt, SJUKT bra pausunderhållning, och en fantastiskt bra låt vann! Det är helt okej med mig om Sverige aldrig mer deltar om det här är vad vi får istället!

True story.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj. Jag tycker precis tvärtom. Det sämsta året på länge men tre bidrag som fick mig att vakna upp från trötthetsdvalan. Herrejisses. Tyskland är en godkänd vinnare - men jag är inte förtjust i den... än.

Ell sa...

HAHAH, say what? Det här var grymt! Du kan måste ha missuppfattat hur ett nice ESC ska vara!

Emma sa...

Jaaa ESC! :DDDD För en gångs skull är jag helt överens med Europa. Lena Lena Lena! Även om Serbiens hysteriska bidrag har en plats i mitt hjärta (tillsammans med Ryssland...) - Ovo je Balkan! Pausunderhållningen var jag dock inget fan av, de som medverkade verkade dock ha kul...

Ell sa...

Lena är så bra! (Och jag gillade också Serbien! Fast mina favoriter var Tyskland, Frankrike och Rumänien!)
Jag tycker det är det som är så bra, att alla verkar ha så roligt. :D