tisdag 5 januari 2010

Normal people need not read

Det här skulle egentligen vara ett MMS till Chriss, men eftersom hennes mobil inte gillar såna tänkte jag att jag kan lägga upp det som ett blogginlägg istället.


PEACE!!!

Det är det här jag gillar med Chriss. Hon kommer garva. Jag känner ingen som jag har så många flippade internskämt med som Chriss - vi kan inte umgås under en period längre än 24 timmar utan att börja med något nytt internskämt. Vilket är varför vi är awesome.

Och ni som inte förstår det här borde totally se filmen Ten Inch Hero. Den är awesome den med. En indiekomedi, btw, det låter lite som porr på titeln, men det är det inte. :D

True story.

2 kommentarer:

Chriss sa...

:D :D :D

Vi är fett awesome, och därför är våra internskämt också det!

Ell sa...

Ja, precis så är det! :D