tisdag 23 oktober 2007

We can rule the world

Självklart har de inte hört av sig: you should have known by now i så fall. Och jag tänker inte säga att det är lika bra så för att jag inte haft tid eller vad som helst (som en del av mig försökte säga innan jag faktiskt gick på castingen för att banga), för så är det inte. Det är jäkligt synd att jag inte gick vidare, för det hade varit skitkul, men efter att ha tankat nästan hela säsong ett och tittat på några av avsnitten jag missade så känns det som att det är helt okej att bara få se det på TV.

Imorgon är det FN-temadag, men jag tänker inte gå upp tidigt bara för att gå på det. Jag ska styra upp lite skolarbete, och sen får vi se om jag orkar gå på eftermiddagen. Det var en av anledningarna till att jag verkligen ville att de skulle ringa: det verkade som att slutcastingen skulle vara typ imorgon eller på torsdag, och då hade jag haft en jättebra anledning att inte gå imorgon Men så kul ska man inte ha det.

För övrigt är jag happy happy för Ugly Betty har äntligen börjat igen, och för första gången på typ två veckor så pallar jag titta på House. Det verkar vara ett bra avsnitt, och Ugly Betty var Ugly Betty: det är alltid bra! Resten av kvällen blir väl Yippee Ki-Yay, MF och så ska jag försöka hitta det där sista jävla avsnittet som vägrar finnas till. Ah, well.

That's enough of that shit.

4 kommentarer:

Chriss sa...

Usch, vad syn :/ Jag tycker också det hade varit kul om du gått vidare!

Ell sa...

Jaoo, precis! Men, men, life goes on ju. :P

andros sa...

Säsong 2 av Yippee Ki-Yay börjar visst den 4 november. Och synd att du inte gick vidare. :(

Ell sa...

Jaa, det har jag också sett. :D Jag längtar dit...
Mkt synd. :/ Men jag är faktiskt glad ändå! :P