fredag 27 maj 2005

Farbror Doktorn

Soarén gick jättebra! ^^ Trots att allt verkade helt hopplöst när vi körde ingeom den typ i tisdags så funkade nästan allting perfekt när vi spelade upp den. Folk garvade åt saker som jag sa också, och det är ju seriöst den känslan som förstår varför man blir komiker. Man blir helt övertygad om att publiken ÄLSKAR en.

Men nu är den över iaf, vilket är lite synd. Det var jättekul att hålla på med den, dessutom var det så mycket bättre än att vara i skolan. Plus att jag hade snygga kläder på mig (Visst ja, bild var det ju...). :P

Jag har förresten snart laddat ner hela Tru Calling säsong 1. 94% sist jag kollade, så jag borde ha fått ner hela serien någon gång i natt. Nice som fan. ^^ Då ska jag tillbringa imorgon natt med att glo igenom så mycket som möjligt, tror jag. Woho! ^^

Fan, vad skönt allt är just nu. Ärligt talat, jag är så nöjd med mig själv. Det är fredag, jag har varit ledig hela dagen. Jag har fått tabletter och kanske slipper vara täppt hela tiden. Jojje ska komma hit snart, jag lyssnar på Gyllene Tider. Jag är jävligt snygg just nu. Behövs det något mer?

Som ljus åt alla håll...

Inga kommentarer: