torsdag 28 maj 2015

Tröttttttt

Oj, glömde nästan bort att blogga idag pga helt slut. Kan ju för fan inte misslyckas nu när maj snart är slut!

Det har iaf varit en nice dag. Chriss är i Stockholm över dagen så hon kom över direkt på morgonen och så brunchade vi på min balkong. Fett värt. Sen hade vi långa diskussioner om Kingdom Hearts och Sasuke. Också värt.

Efter det var jag på möte på Naturhistoriska och fick gå igenom den nya dinosaurieguidningen, den så kallade Dino-Doris. Istället för att bara guida är det en dramatiserad visning där man spelar den dinosaurie-tokiga Doris var högsta dröm är att bli dinosaurieforskare. Kan relatera mycket till Doris.

Det är iofs allt jag gjort idag, men ändå är jag så trött att jag knappt orkar blogga? Herregud. Antar att exjobbet tagit mer energi än det borde. Och nästa vecka har jag så mycket att göra att jag nog kommer behöva gå i koma veckan därpå för att hämta mig. Oh well. Det blir nog spännande. I efterhand.

Nu ska jag glo på Incredible Hulk och käka chips! För jag är vuxen.

True story.

Inga kommentarer: