söndag 16 november 2014

Back in ... purple

In other news har jag lila hår igen. Det syns, eh, inte jättebra på den här bilden, men it is och jag slipper alltså ändra bilden jag har här på bloggen. Vilket jag borde gjort för länge sen, eftersom jag varit redhead sedan den lila hårfärgen av oklara anledningar slutade tillverkas och den andra lila hårfärgen jag använder började göra håret grönt och blått istället. Good times ...

Dagens mest oengagerade ansiktsuttryck...
Jag fick höra att färgen var tillbaka för typ en månad sedan och jag har funderat på om jag skulle gå tillbaka eller inte. Å ena sidan är jag tjugofem och typ vuxen och jag kanske borde ha någon mognare hårfärg än lila, och jag trivdes faktiskt rätt bra som redhead också...

Å andra sidan är lila nog den färg jag haft som jag gillat mest och om jag är vuxen och får ta egna beslut måste jag väl ändå få bestämma själv över något så enkelt som min hårfärg.

So here we are, och allt är frid och fröjd. Tills de slutar tillverka färgen igen...

True story.

2 kommentarer:

Fellrendión sa...

Så fabulous! Ditt hår är jättevackert! :)

Ell sa...

Åh, tack så mycket! :D