torsdag 22 april 2010

Iron Man lives again

Okej, så jag är förstås fett peppad på Iron Man 2 som har premiär på onsdag (WHOOP WHOOP!), men jag kan inte låta bli att ha en liten fråga att ställa...

VARFÖR ÄR ARC REAKTORN EN TRIANGEL!?

It does not make any sense!!! Dreaner visste inte vad det handlade om - och det konstigaste är att på de flesta posters (och på alla bilder jag sett från filmen) så är den rund!!

Jag kan bara dra slutsatsen att en pil neråt placerad på bröstkorgen som dessutom lyser i mörkret bara kan vara någon form av sexual innuendo, men det betyder ändå inte att jag fattar vad grejen är!!!

Ja, det är såna här djupa grejer som jag funderar på under dagarna. Actually, min slutsats om att det är någon sorts vägbeskrivning är kanske inte så förvånande för den som läst mina tweets de senaste dagarna.

Hur som helst kommer onsdag bli jävligt nice. :D

True story.

Inga kommentarer: