lördag 20 juni 2009

En ovanligt vanlig dag

Segt med regn på landet. Vilket det har funnits en del av. Igår var insane, antingen var det nice väder och åska, eller så öste det ner så mycket att man trodde man skulle behöva vända huset upp och ner och segla iväg med det liksom.

Nu såg jag slutet på My Super Sweet Sixteen på MTV. En sak jag absolut inte förstår med blingblingkulturen är grills. VEM vill ha löständer innan man behöver det!? Varför anses det coolt och snyggt att ha glitter på tänderna? Det ser löjligt ut. Man ser ut som en pirat som inte hade råd med guldtänder utan var tvungen att byta ut allting mot glitter. Jag fattar det inte.

Det är inget bra på TV på helger heller. Vardagar visar alltid bra grejer, men vill man sitta hemma en lördag och glo på TV - när man faktiskt har tid - då visar de aldrig de bra serierna. Vilket är anledningen till att när jag kommer hem blir det antingen Macahans eller Monthy Python's Flying Circus resten av dagen. Vi får se vad jag känner för...

True story.

Inga kommentarer: