söndag 17 augusti 2008

She's got a ticket to ride

The girl's that driving you mad is going awayNu är det jävligt officiellt helt enkelt - onsdagen den 1 oktober lyfter planet från Arlanda, och jag och Trams landar en timme senare på Gatswick i London. We've got a ticket to ride, liksom.

Vår plan är, för det undrar alla över, genious in its simplicity: vi drar dit och löser allt där. Visst, vi ska söka jobb redan nu och allt det där, och lägenheter har vi redan hittat hur många som helst, men i teorin är det så att det mesta ska vi sköta när vi väl är där.

Faktum är att först skulle vi sticka första september, något som vi inte riktigt kände för att berätta för våra föräldrar eftersom det nog inte lät så bra som vi tyckte det gjorde. När jag väl came clean var mamma och pappa inte alls särskilt skeptiska, men de föreslog att jag skulle jobba en månad till och tjäna ihop ytterligare lite pengar. Så därför sköt vi på det.

Men nu så! Första oktober drar vi, och jag lovade Malin att jag skulle hålla henne uppdaterad genom att skriva här - fast det hade ni väl kanske redan räknat med? Stay tuned!

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är faktiskt mycket lättare att fixa allt på plats, så det låter som en bra plan.

Anonym sa...

Tack för tipsen angående att börja träna! ska definitivt visa dem att jag kan nu :)