onsdag 30 april 2008

How to save a life

Idag var jag duktig och gick ner till majbrasan och letade efter igelkottar. Jag hittade inga, och de som var där och hade sig sa att de nog inte hunnit flytta in eftersom brasan bara varit där ett par dagar. Jag hoppas de har rätt iaf.

Sen ringde en mamma om Erised och frågade om det fanns platser kvar, för hon hade hittat det och ville tipsa sin dotter om det, eftersom dottern var ett stort Harry Potter-fan men inte hemma just då. Helt underbar mamma ju!

Annars borde jag plugga massor men jag är för lat så jag skjuter upp det genom att rädda igelkottar och titta på Dirty Sexy Money. Jag älskar den serien, jag har sett tre avsnitt och den har redan lätt klassificierat sig som en av de bästa serierna någonsin. Men nu borde jag faktiskt plugga...

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: