söndag 24 december 2006

Jag vill ha mer jul, ge mig mer jul

GOD JUL ALLIHOP SOM LÄSER! ^^

Det fina med julen är att jag har kommit över det här stadiet då man behöver 30 julklappar för att känna sig nöjd med dagen, och efter ett par år utan julstämning har jag insett att nej, det kommer aldrig bli som när jag var liten, men det betyder inte att det behöver vara dåligt för det.

Bara jag får de viktigaste grejerna - Star Wars Poster Book, Kingdom Hearts II, en fejkad LV-plånbok (vilket jag inte önskade mig, men en LV-väska stod faktiskt med, så det var gulligt) - och ett par småsaker som får en på underbart humör - Kalle Ankas Pocket, en disktrasa med Clint Eastwood (ja, ni läste rätt), en kudde som ser ut som en giraff - samt ett gäng saker som jag inte orkar skriva upp... då är julen jäkligt Faust ändå.

Och det är väl det enda som räknas, eller?

That's enough of that shit. Eller som julspecial: go ahead - make my day.

2 kommentarer:

Chriss sa...

GOD JUL! :D

Anonym sa...

GOD JUL! :D

(Jag lider inte av så stor brist på fantasi att jag härmar Chriss. Hon råkade bara svara före mig. Söger vi. :p)